Counter

15 Mayıs 2014 Perşembe

SOMA 13 Mayıs 2014

Bu kadar çok haberleşme kaynağı varken, ülkenin içine düştüğü felaketten ertesi gün haberdar oldum ancak; evet kendimden utanmalıyım ki okumayı kaldırmadı içim, ölüm haberleri ardı ardına geldikçe. Ne yapacağını bilememek, neye kime kızacağını çok iyi bilmek ama kızmanın bir işe yaramayacağını bilerek... 

Sosyal medyada kimi insanların zenginliğinden(?), kimi insanların asaletinden(!) kimilerinin de kendilerini daha iyi hissetmek adına kimbilir nelerden utandıklarını okumaktan bık geldi, neden insanlar tamamen iyi niyetle ajitasyon yapmadan sadece yapabileceklerse yardım için çabalamıyor diyeceğim ama anlamsız bir serzeniş olacak bu da... 

Zaman bu söylemlerin zamanı değil biliyorum; hala ve hala bu konuda anlamsız, soğukkanlı hatta duygu yoksunu mesajlar veren hükümet yetkililerini çok iyi anlıyorum ama bu ihmaller zincirinde ufacık da olsa katkısı olan tüm sorumluların cezalandırıldığını görmek istiyorum. Konu ile ilgili bakanların istifasını beklemek hayal ama en azından gerekli girişimlerin yapıldığını görmek istiyorum.

Ateş düştüğü yeri yakar biliyorum, ne desem boş, hepimizin başı sağolsun... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Diğer yazılardan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...